Facebook: liber la Timeline pentru paginile de companii, formatii, institutii

de: Alexandru Rizea
01 03. 2012

Chiar daca putine lucruri se mai puteau schimba pentru utilizatorii de Facebook, cu iminenta intrare la bursa a companiei se pare ca banii trebuie sa curga cu o viteza mult mai mare in portfofoliul companiei incepand cu viitorul apropiat.

Ca urmare, pe langa faptul ca nici pe mobile nu veti scapa de reclame incepand de azi, avand in vedere ca sute de milioane de utilizatori scapau de acest tip de agresiune pentru ca foloseau telefonul mobil pentru a intra pe Facebook, compania a mai venit cu ceva nou.

Timeline-ul pe care am ajuns sa-l indragim sau nu, incepand cu aceste zile, va fi implementat de majoritatea organizatiilor care au o pagina pe Facebook.

Desi momentan tranzitia este optionala, dupa 30 martie va fi obligatorie. Avand in vedere ca paginile de Facebook ale institutiilor si companiilor se cheama Pages, implementarea Timeline specifica pentru acest tip de conturi poarta numele de Timeline Pages. Aparent, functionalitatea este identica cu Timeline-ul fiecaruia dintre noi, insa in cazul Timeline Pages, ideea de Life Events – evenimente din viata, de exemplu, poarta numele de Milestones – praguri.

Ramane sa vedem cat de subtila va fi implementarea reclamelor in versiunea mobila a serviciului Facebook sau cat de agresiva.